Rowenta Silence Force Cyclonic 4A Parquet RO7681 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Silence Force Cyclonic 4A Parquet RO7681 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

xedos 22-01-2019

zeer goede stofzuiger zeer geschikt voor de lange mens.
grote actieradius van 8 meter zeer hoge zuigkracht in combi met de turbo borstel zeer geschikt voor de honden haren van de bank af te zuigen
deze stofzuiger zou ik zeker aan bevelen.

Pluspunten

• geschikt voor de lange mens
  • actieradius

Minpunten

• ophang punt voor de stofzuigerstang

ThatSamantha 19-01-2019

Goede prestaties, maar zeker niet silence!

Ik vind dit een hele goede stofzuiger in gebruik qua prestaties en zuigkracht! Op dat gebied is hij waarschijnlijk een van de beste stofzuigers die ik ooit heb gebruikt. Hoewel hij echter wel wat stiller is dan mijn vorige stofzuiger, is hij zeer zeker niet zo silence als de reclames doen vermoeden. De bijgeleverde opzetstukken zijn onwijs handig, alleen de speciale roterende borstels om hondenharen te verwijderen maken het geluid van een klein opstijgend vliegtuig, haha. Ook het gewicht van de stofzuiger valt me wat tegen: Hij is te zwaar om op te tillen en er veilig de trap mee te kunnen stofzuigen. Het snoer is wel lekker lang, en voor een gelijkvloerse woning is het een perfecte stofzuiger als hij niet muisstil hoeft te zijn!

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Niet echt silence
  • Zwaar

Mir1670 19-01-2019

Krachtig en stille stofzuiger

De stofzuiger heeft een lang snoer en zuigt krachtig. Er zitten verschillende opzetstukken bij, erg handig voor verschillende vloeren of meubels, maar vervelend om ze steeds te moeten wisselen. Stofzuiger is zwaar, maar makkelijk te legen. Zuigt goed op verschillende ondergronden.

Pluspunten

• krachtig
  • stil
  • lang snoer
  • makkelijk te legen

Minpunten

• veel verschillende opzetstukken
  • zwaar

Lottachan 18-01-2019

Het stofzuigen is hemels

De stofzuiger is echt geweldig, ik had nooit gedacht dat ik kon genieten van stofzuigen. Mijn huis is nu binnen een mum van een tijd klaar. Hij is heel licht waardoor ik niet kapot ben na het stofzuigen. Hij lijkt zichzelf wel voort te duwen! Ook zuigt hij echt geweldig!
Super stil vind ik hem niet, alleen als je hem van de turbo af haalt dan kan je een normaal gesprek voeren over het geluid heen. Nu ben ik meer van het "niet praten maar poetsen" dus ik laat hem lekker op de turbo.
Hij neemt alle oppervlakken goed mee Ook al gebruik ik niet alle opzet stukken (want het zijn er veel!)

Ik vind het een absolute aanrader. Hij is duur maar als je het geld kan missen dan is het zeker de investering waard!

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Krachtig
  • Lange snoer
  • Presteert op alle ondergronden!

Minpunten

• Veel verschillende opzet stukken
  • Niet geruisloos op turbo stand

ErikH 17-01-2019

Goede stille stofzuiger

De stofzuiger is erg stil. Een stuk stiller dan mijn vorige stofzuiger. Daarnaast blijkt hij veel meer stof op te zuigen dan mijn vorige stofzuiger. Er kwam namelijk veel stof uit het kleed dat ik om de paar dagen zuig (we hebben een langharige kat die daar graag op gaat liggen).

Daarnaast vind ik hem niet zwaar, waardoor ik hem gemakkelijk mee naar boven kan tillen. De stofzuigerbuis is echter wel wat lang (niet super goed inklapbaar).

Er worden veel verschillende borstels / zuigstukken bijgeleverd. Hierdoor is er voor ieder oppervlak wel een specifieke oplossing. Al die zuigstukken moet je wel ergens in de kast opbergen :)

Tot slot vind ik de stofbak soms wat lastig terug te plaatsen. Dat vergt enige oefening, maar lukt uiteindelijk zonder al te veel problemen.

Pluspunten

• Stil
  • handzaam
  • zuigt goed

Minpunten

• Inklapbaarheid buis niet erg goed
  • stofbak soms lastig terug te zetten

Raytu 17-01-2019

Goede zuigkracht

Deze stofzuiger heb ik nu een aantal weken. Ik merk dat ik het gebruik ervan lastig vind. Aan de ene kant is het een fijne stofzuiger met een goede snoerlengte die je overal makkelijk volgt. Het wisselen van de stukken gaat erg makkelijk, de mechanismes zitten goed in elkaar. De zuigkracht is erg goed en erg makkelijk te regelen via de schuif op het handvat. Daar zit ook meteen de andere kant, ik vind hem erg zwaar. Hij zou ergonomisch moeten zijn maar ik heb last van mijn nek na het stofzuigen. Recht toe, recht aan zuigen gaat prima met één hand, maar voor bochtjes e.d. moet ik echt twee handen gebruiken. Daarbij zijn de wieltjes iets onhandig als je over drempels wilt zuigen. Je moet echt eerst omdraaien om dan via de mond de rand mee te zuigen. Verder is het wel een fijne stofzuiger die van veel gemakken voorzien is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaar
  • Geen zak

Minpunten

• Zwaar
  • Niet zo stil als verwacht

F.P.M. Boonen 14-01-2019

Krachtige stofzuiger

Een goede stofzuiger met veel mogelijkheden.Er worden veel mondstukken bijgeleverd met allemaal een eigen of meerdere functies.
Het apparaat oogt robuust maar is gemakkelijk in het gebruik en goed te verplaatsen. Het snoer is lang genoeg en het automatisch oprolmechanisme werkt zeer goed.
Het geluid is nagenoeg gelijk aan andere stofzuigers.
Het legen van het stofreservoir is erg gemakkelijk. Geen gebruik maken van papieren zakken is een groot voordeel. De inhoud van het is reservoir geeft een indruk hoe krachtig deze zuiger is. De zuigkracht is, eventueel, naar wens te regelen met een schuifmechanisme op het handstuk.

Pluspunten

• Zeer krachtige zuigfunctie
  • Keuze uit veel mondstukken

Minpunten

• Geluidsniveau hoger dan verwacht